Sport pro baculky a baculáče

S kily navíc se dá bojovat mnoha způsoby. Základem všeho je úprava stravy, to může být problém hlavně u toho, kdo má rád sladkosti, slané, smažené a jiné tučné a hodně kalorické potraviny. Přehodit se na zdravou stravu jednoduché není, ale také to není nic nemožného, stačí vydržet prvních pár dnů a uvidíte, že tělo se s tím srovná velmi rychle. Kila postupně půjdou dolů. Jen to ale nestačí.

snaha zhubnout

Hýbat se a hýbat se

Pokud jste se sportu zrovna příliš nevěnovali, pak je na čase s tím něco udělat. Nikdo od vás nečeká žádné výkony hodné mistra sportu, začínat musíte pomalu, o žádné trhání rekordů se nepokoušejte. Zkuste navštívit lékaře, ten vám poradí pro začátek, s čím a jak začít, zkusit také můžete fitness trenéra, má mnoho zkušeností, ze začátku vám může s cvičením hodně pomoci, abyste se naučili všechny cviky dělat správně, je třeba nechat se vést někým zkušeným.
obézní ženy

Kila navíc neprospívají srdci, cévám, ale také kloubům. Trpí hlavně nohy, proto sporty, kde jsou dolní končetiny hodně namáhané, zatím vynechte. To, co je pro tělo přirozené, je chůze, Chodit můžete vlastně všude a kdykoliv, stačí vhodná obuv a hlavně nevynechat, vyšetřit půl hodinku denně přeci není žádný problém.

Na zbytek těla zapomínat také nesmíte, zapojit všechny svaly, i ty, o kterých jste ani nevěděli, můžete třeba při józe nebo strečinkovém cvičení. Kladně se odrazí na funkci vaší páteře, bude se vám i lépe spát, prášky proti bolení hlavy budete moci hodit do koše. Ve větších městech určitě najdete spoustu kursů, které se těmto cvičením věnují a pokud jste časově vytíženi nebo nemáte jinou možnost, můžete si takový kurz uspořádat jen sami pro sebe u vás doma. A pokud si najdete někoho do tandemu, minuty vám utečou jako voda a navíc si můžete užít i spoustu legrace.

Pro páry je skvělou pohybovou aktivitou tancování, co takhle vyzkoušet taneční kurzy pro starší?

Možností je hodně, stačí si vybrat jen to, co vás bude bavit a hlavně, vydržet.

Ohodnoťte příspěvek